LA MALDITA PRIMAVERA

LA MALDITA PRIMAVERA

En aquesta cinta sobre el fet de ser jove i diferent, sobre la música i el cinema, tot ve d’una cançó: la que apareix al títol. I tot és màgic i desenfadat, com si algú enregistrés el món per primer cop. Però no cal posar-se transcendentals, perquè La maldita primavera és un elogi de la improvisació, de les trobades casuals als carrers i als bars, i també dels extraterrestres que habiten entre nosaltres… Ho heu llegit bé, i és que el segon llargmetratge de Marc Ferrer —amb una inoblidable òpera prima, Nos parecía importante, que va descobrir el D’A el 2016— és un musical i un film de ciència-ficció, una comèdia adolescent i una peça de l’era post-Almodóvar. El grup Papa Topo és el centre de gravetat d’una sèrie d’alegries i decepcions entre joves que es dediquen a compondre cançons i sortir de festa. I no se’n penedeixen, perquè qualsevol dia pot arribar algú d’un altre planeta i aniquilar-nos a tots. Esteu avisats. *Estrena absoluta

Aquesta sessió anirà precedida d’un petit concert de Papa Topo, protagonistes de la pel·lícula.

Marc Ferrer

Marc Ferrer

(Barcelona, 1984) Graduat en Comunicació Audiovisual a la UPF, Ferrer ha dirigit diversos curtmetratges, entre ells Los últimos románticos (Sitges 2008). També ha realitzat diversos videoclips per al grup Papa Topo. Va debutar en el llarg amb Nos parecía importante, l’estrena mundial del qual va tenir lloc al D’A 2016.

FILMOGRAFIA

Puta y amada (2018), La maldita primavera (2017, D'A 2017), Nos parecía importante (2016, D’A 2016)