A STORMY NIGHT
David MoragasL'Alan es veu obligat a cedir una habitació del seu pis a l'amic d'una amiga que s'ha quedat a terra per un vol cancel·lat. Un film que s'acosta a la qüestió gai sense traumes ni complexos.
La història d’amor més colpidora del cinema espanyol recent la protagonitza una mare soltera i un extraterrestre. I no es tracta d’una broma, ni de bon tros, sinó d’una relectura del melodrama i de la ciència-ficció marcada per un humor tendre i sensible, que la parella d’actors formada per Bruna Cusí i Javier Botet converteixen en una història romàntica memorable. El retorn dels Burnin’ Percebes és tot un esdeveniment.
Burnin’ Percebes és el nom del duo de cineastes format per Fernando Martínez, graduat en Belles Arts a la UB, i Juan González, graduat en Cinema a l’ESCAC. Van començar rodant petits curtmetratges i la websèrie Ventura Time fins al seu debut en el llargmetratge amb Searching for Meritxell (D’A 2015), amb el qual van irrompre en el panorama del cinema de baix cost estatal més agosarat i desacomplexat.
FILMOGRAFIA
La reina de los lagartos (2019), [‘ki ku] (curt, 2017), IKEA 2 (2016), Searching for Meritxell (2015, D'A 2015), Liberade o kraken (curt, 2013), Vet aquí un gat (curt, 2013)
L'Alan es veu obligat a cedir una habitació del seu pis a l'amic d'una amiga que s'ha quedat a terra per un vol cancel·lat. Un film que s'acosta a la qüestió gai sense traumes ni complexos.
Enginyosa i sexi comèdia al voltant d'una crisi conjugal per on van desfilant els amants del passat, amb quatre protagonistes en estat de gràcia. Premi a Chiara Mastroianni a Un Certain Regard de Canes 2019.
Thriller amb aires existencials, guardonat a Canes, Torí i Rotterdam, entre d'altres, sobre un policia retirat que s'acaba de quedar vidu i comença a sospitar que la seva dona li era infidel.