PUTA Y AMADA

PUTA Y AMADA

Un parell de nois i un parell de noies. El Marcos és un jove director de cinema en crisi, mentre que l’Adrián és un músic que compon cançons pop. Per la seva banda, la Julia i la Zaida no tenen gaire sort en les seves relacions però ho segueixen intentant. Que tot això us sona molt? Que ja ho heu vist? Si us feu aquestes preguntes és que no vau passar pel D’A a veure les dues pel·lícules anteriors de Marc Ferrer, Nos parecía importante i La maldita primavera. Es tracta d’un cineasta inimitable, que disfressa la seva sorprenent maduresa estilística d’una aparent ingenuïtat propera a la dels seus personatges. Entre el cinema francès de la Nouvelle Vague i la comèdia adolescent, amb la frescor d’un tema pop —aquelles cançons del grup PapaTopo!— i la malenconia del cinema de François Truffaut, Puta y amada és una pel·lícula que va directa al cor des del lloc on habita la cinefília.

LGBTI Existencialisme Cinefília Música Metacinema Barcelona Raval

Estrena mundial
Amb la presència de l'equip
Opta a: Premi del públic

Marc Ferrer

Marc Ferrer

(Barcelona, 1984) Graduat en Comunicació Audiovisual a la UPF, Ferrer ha dirigit diversos curtmetratges, entre ells Los últimos románticos (Sitges 2008). També ha realitzat diversos videoclips per al grup Papa Topo. Va debutar en el llarg amb Nos parecía importante, l’estrena mundial del qual va tenir lloc al D’A 2016.

FILMOGRAFIA

Puta y amada (2018), La maldita primavera (2017, D'A 2017), Nos parecía importante (2016, D’A 2016)